Re: komp do obrobki video

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 09:00:14 MET DST

Uzytkownik "Wookie" <wookie_at_post.pl> napisal w wiadomosci

> Przy dzisiejszych osiagach sprzetu praktycznie wszystko dzis
> produkowane sie nadaje. Ja juz na Celerku 600 nie mialem problemow.

Calkowicie bym sie nie zogdzil. Kolega ma zaklad fotograficzny, nagrywa
wesela. Zajmuje sie tym profesjonalnie. Ma P3 800 MHz i do tego dedykowana
karte za pare tysiecy. Dzis juz szuka lepszego kompa bo troszke za wolny
jest. Owszem filmy sie zgrywaja elegancko. Nawet jak na komputerze podglad
sie tnie to na wiedeo ma obraz super. Chodzi jednak o komfort pracy.
Poprostu denerwuje go jak film przelicza sie ktoras godzine :(

--
[    CT-OJA3T & Celeron 1.4 & 512 MB RAM     ]
[          Radeon 8500 LE 250/250 & SBLive           ]