Re: SB Live! - ile odmian tej karty?

Autor: Wojtas (wojtas_at_rubikon.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 20:15:41 MET DST

Dnia 2003-06-05 15:52, Użytkownik Sniper napisał:
> Jeśli chodzi o sterowniki, to z nimi zawsze były problemy i zawsze będą. Do
> kart zazwyczaj pasują tylko te, które były do nich dołączone. Jeżeli ktoś je
> zgubi, nie ma możliwości liczyć na jakąkolwiek pomoc ze strony producenta -
> tam zamieszczane są jedynie upgrade'y. Trzeba szukać gdzieś w necie, bo
> najnowsze stery można kupić w ich sklepie wysyłkowym, za jakieś 7 EURO
> (sic!).

Owszem kiedyś tak było - ale teraz już ponownie da się ściągnąć
odpowiednie stery do kart ze strony creativa.
Jakieś parę miesięcy temu ściągałem z tamtąd do SB Live 1024 (Value?)pod
XPka- co ciekawe - Creative chyba wprowadził w sterach szeroką
standaryzację - gdyż owe stery działają (a nawet glównie przeznaczone są
do 5.1 oraz jeszcze jakiegoś modelu).
Nowością chyba jest takze ze zrezygnowali (przynajmniej dla SB Live
/Value?/) z LiveWare! - teraz te stery nie mają takiej nazwy).

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl