Re: [EPoX 8RDA+] co wskazuje czujnik Winbond 1 ?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 12:27:47 MET DST

> Jesli jednak koniecznie chcesz wiedziec to moze zapytaj autorow programu ?
>
> PS. W dociekaniu prawdy o temp. z kosmosu moze Scully albo Mulder
> pomoga ? ;-)

:) qrde faktycznie niby bzdura ale mnie drażnie - nie znosze jak czegoś nie
wiem :)

zaś co do pytania autorów - hmm.. oni pewnie wiedza tyle co ja.. że nie
jest potrzebny i tyle - trzebaby zapytać chłopaków z EPoXa skąd się bieże
informacja o tych 28°C z Winbonda 1 - może to jest stałe info przy braku
podłączenia diody termicznej? na aoaforums siedzi przedstawiciel epoxa -
może jego zagadne

PZDR
Shaman