Re: [EPoX 8RDA+] co wskazuje czujnik Winbond 1 ?

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 12:10:15 MET DST

Użytkownik "Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto> napisał:

> to zanim kolejnym kurde razem coś kurde wklepiesz kilka postów wyżej to
> kurde najpierw sam w to kurde kliknij i zobacz że to co wklepujesz jest
> bezwartościowe

Sa zinterpretowane wszystkie niezbedne czujniki i z mojego punktu widzenia
jest to jak najbardziej wartosciowe. Skoro nie jest wymieniony Winbond 1
tzn.
ze nie jest on chyba potrzebny. W mojej plycie tez sa rozne czujniki
wskazujace
kosmiczne temperatury, nie sa jednak wymienione na stronach MBM wiec je
po prostu olewam. Najwazniejsze przeciez mam ;-)

Jesli jednak koniecznie chcesz wiedziec to moze zapytaj autorow programu ?

PS. W dociekaniu prawdy o temp. z kosmosu moze Scully albo Mulder
pomoga ? ;-)

Pozdrawiam
Tom