Re: Athlon 2600+ i palenie zasilacza .....?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 10:26:23 MET DST

> Dzisiaj mam odebrac kompa - moze zasilacz 350V , ktory wczoraj wstawili
cos
> pomoze.
> To mial byc jakis firmowy MedDoc, czy cos tam - nie pamietam.

coś Ci się chyba pomieszało bo takiej nazwy nie ma w sieci :)

> W kazdym razie pozwolilem sobie walnac paszkwil na grupe bo uwazam, ze
> takie podejscie jest nidopuszczalne i moze choc kilka osob kupi gdzie
> indziej,

zgadza się.. trzeba chwalić dobre miejsca i piętnować te, które lepiej
omijać szerokim łukiem.. dzięki temu coraz większa liczba sprzedawców zna
zasadę że zadowolony klient opowiada o tym 3 innym a niezadowolony opowiada
dziesięciu innym :)

PZDR
Shaman