Re: celer 600 na BxCel

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 19:13:48 MET DST

Hej

"Marcin W" <dio_at_o2.pl> wrote in message
> Witam!
> Moja dziewczyna ma kompa na płycie PcChips M726 (na chipsecie BxCel nie
> wiem
> co to wogóle jest??)

Tragedia ludzka...:)
To nie jest plyta dla wrazliwych i delikatnych dziewczyn. Tylko dla
prawdziwych twardzieli...:)

>z prockiem celeron 300 (slot1), który jest puszczony
> na 450MHZ (4.5x100).

Ona chyba w ogole najlepiej chodzi ustawiona na 450

> Z racji tego, że wymieniłem u siebie procka z celka 600
> na celka 1.3 to chciałbym do niej wrzucić starego celka 600. Teraz jest
> kwestia jaką kupić przejściówkę (jakie koszty? gdzie to kupić?), żeby
> mojego
> socketowego celka wrzucic na jej slotową płytkę :-|

Zalecam taką z "ręczną" regulacją napięcia zworkami. U mnie na takiej samej
plycie taka "automatyczna" przejsciowka nie chciala ruszyc

> Jakieś sugestie?

Nieodmiennie polecam najlepsiejszą chyba stronę o pcchipsach: PcChip Lottery
http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142/pcchips/
ostatnio troche podupada w miare jak PcChipsy wymierają ale i tak jeszcze
sporo fajnych rzeczy tam sie znajdzie

--
Pozdrovionka
Speedy