Re: dylematy przy zakupie AMD czy Celeron i takie tam

Autor: Wonder (wonder34NOSPAM_at_poczta.fm)
Data: Thu 05 Jun 2003 - 03:35:57 MET DST

> moje "używanie" to przede wszystkim praca (programy biurowe, kompilator) i
> ew. trochę rozrywki w wolnej chwili
> duże znaczenie ma cena (jakto w Polsce niestety)
>
> jednym słowem pomocy : cobyście dla siebie kupili gdybyście teraz kupowali

Jeśli ma być taniej to Athlona XP 1700+, będzie przy tym sporo wydaniejszy
niż Celeron 2GHz. Nie wierz że "tylko Intel jest stabilny", czy "tylko
Athlon jest wydajny". Każdy procesor na każdej (sprawnej) płycie można tak
zestroić, aby było stabilnie. Powiem Ci co dla siebie teraz kupiłem. Ten
wspomniany wcześniej Athlon XP 1700+, płyta Asus A7V8X i Sapphire Radeon
9100. No i obudowę Chiefteca z zasilaczem 360W ;-) Podobno lepsza jest płyta
A7N8X (na nForce2), ale po spotkaniu z pewną kartą graficzną mam ograniczone
zaufanie do nVidii... Ale tym się nie sugeruj, każdy ma jakieś sympatie i
antypatie. A ta płyta jest ponoć szybka, stabilna i w ogóle, ale... W każdym
razie ten mój zestaw działa bardzo dobrze. Płyta może być w wersji A7V8X-X.
Brak paru bajerów (Fire-Wire, S-ATA), ale tańsza. I ma inne przydatne opcje
jak CrashFree BIOS, czy Asus C.P.R. Ceny możesz przejrzeć na
www.komputronik.pl

Wonder