Re: Opinie o K7S5A

Autor: experimental (WYTNIJexperimental_at_op.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 22:02:34 MET DST

> > Cześć.
> > Proszę o opinie o płycie ECS K7S5A.
> > Zaocznie dziękuję.

U mnie prawie od roku prawie dobrze chodzi, ale....
Moze to moj blad, ale od samego poczatku nie udalo mi sie prawidlowo ustawic
funkcji wylaczenia kompa po 5-sekundowym przaytrzymaniu przycisku zasilania.
Ustawialem na plycie, probowalem roznie podlaczac na plycie na rozne
sposoby, az w reszcie dalem sobie spokoj i w razie zawieszenia wylaczam
listwa... :-)
Acha - modem i sieciowka jednoczesnie wpiete to tez za duzo jak dla tej
plyty...
Ale dzisiaj przynioslem do domu asusa.

mariusz