Re: Opinie o K7S5A

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 20:20:15 MET DST

ABC naskrobał:

> Cześć.
> Proszę o opinie o płycie ECS K7S5A.
> Zaocznie dziękuję.

Mam ją od roku bez mała. Były kłopoty, na starym biosie traciła
ustawienia w cmos. Upgrade pomógł. Ale do dziś nie uporałem się z
trudnym startem. Po włączeniu stoi i muszę nacisnąć reset by ruszył.
Jak już rusza, bipa 2 razy. Na płycie Athlon 1600+ i 512 SDR w 1
wkładce, noname. Są przesłanki że wymiana pamięci na DDR załatwi
problem ale nie mam skąd pożyczyć by sprawdzić. Ale jak chodzi, to
bardzo stabilnie, testowane Prime95.
W sumie płyta tania ale ryzykowna. Ktoœ słusznie zauważył, że dziœ
już sš równie tanie a nie tak kapryœne, np. cytuję: Shuttle Ak32A na
Kt266a (cena ok 220 Brutto) (SDRAM/DDRAM)

--
Jacek