Re: Wentylator Intela

Autor: <> (tomasz_pa_at_REMOVE_THIStlen.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 20:04:27 MET DST

Witam!

Dnia 03-06-04 18:20 Tomasz Przastek (Goro) napisał(a):
> ...ta blaszka juz jest posmarowana pasta wiec nie nalezy jej usowac...chyba
> ze chcesz to wysmarowac jakas inna pasta ale nie widze sensu...

Skoro już jesteśmy przy "blaszce" to mam kolejne pytanie, a mianowicie w
jaki sposób skutecznie wymienić procesor PIV?
Owa "blaszka" tak dobrze przykleja się do procesora, że wyjęcie go z
podstawki stanowi spory problem...
(aby wyjąć procesor trzeba podnieść dźwigienkę, ale jest ona zablokowana
przez radiator, radiatora wyjąć nie możemy, bo mocno przykleił się do
procesora... :])