NOTEBOOK i system halted :(

Autor: Roger (mrroger_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 20:08:11 MET DST

Witam grupowiczów !!

    Mam problem z Lapetopem Chicony, model NB5620.
Po załączeniu zasilania do tego łapotolowca wyskakuje na sekundę cały obraz
BIOS'u (za szybko żeby co kolwiek przeczytać) a następnie w lewym górnym
rogu napis:

" CMOS INOPERATIONAL
     SYSTEM HALTED "

Co jest tego powodem, na początku myślałem że jest to coś z kością ale
zauważyłem że przy starcie jest logo napisy model rok biosu itp więc to nie
to !!

Co to może być i ile to może kosztować ?

Thx

--
Pzdrv
MrRoger