Re: [problem] Tusz nie-Epsona do drukarki Epson c62

Autor: redgilda (redgilda_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 18:46:46 MET DST

On 04 cze 2003, you wrote in pl.comp.pecet:

> czy jest mozliwe jakies "obejscie" tego? czy jednak jedyne wyjscie to
> kupno nowego oryginalnego tuszu?:(

lubie radzic sama sobie, wiec radze sobie kupic tusz firmy Jet-Tec do Epsona c62 i
zobaczyc co wtedy sie stanie. szkoda tylko ze od razu w sklepie mi nie wyjasnili
co i jak z tymi tuszami i chipami:( teraz jestem ciut madrzejsza... ciekawe czy mi
oddadza te 45 PLN za kupiony i otwarty tusz?:D

pytanie, gdzie w Warszawie (najlepiej na zoliborzu lub Woli) mozna kupic tusze
Jet-Tec?;-)

pewnie jutro odpowiem sobie sama:)

Marta