[problem] Tusz nie-Epsona do drukarki Epson c62

Autor: redgilda (redgilda_at_interia.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 17:31:59 MET DST

Jak w temacie, sko?czy? mi sie czarny tusz T040, wiec postanowilam go napelnic (pan
przy zakupie drukarki oczywiscie powiedzial ze to mozliwe:/) lub ewentualnie kupic
nowy. Ponowne napelnienie okazalo sie oczywiscie ponoc niemozliwe, nowy oryginalny
tusz kosztuje polowe ceny nowej drukarki czyli 169 PLN. W innym sklepie pani
doradzila mi "tusz zastepczy" ktory wyglada nota bene tak samo (firma KMP?) ale
oczywiscie po wlozeniu do drukarki widze komunikat ze "Kartridz jest nie rozpoznany
i prosze wlozyc Epson T040)...

czy jest mozliwe jakies "obejscie" tego? czy jednak jedyne wyjscie to kupno nowego
oryginalnego tuszu?:(

eh jak ja nie lubie byc naiwna kobietka, ktorej wszystko wszyscy wmowia:>

Marta