Re: Napełnianie kolorowej głowicy HP

Autor: Woj2s (wojtek-b_at_wytnijto.go2.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 16:51:42 MET DST

-=Przemek=- napisał:

> Mam drukarkę HP DJ 845C i zastanawiam się czy jest sens kupić kolorowy
> napełniacz. Kiedyś próbowałem napełniać kolorową głowicę w HP DJ 400 i nie
> wychodziło to najlepiej - po pewnym czasie atrament wysychał.
> Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie z nowszymi modelami HP DJ?
> (czyli np. 845, 920 i nowszymi)

Witam!
Ja napełniam sobie HP 840C kolorkami. Odwzorowanie barw po nabiciu
odbiega od ideału, ale zdjęć nie drukuję :-). Wpycham koreczki przy
pierwszych objawach braku tuszu /choć ostatnio napełniałem puste od roku
w takiej samej i bez problemów/ i bardzo powoli i nie za dużo /ok. 10
ml/ "nastrzykuję" wbijając trochę igłę we włókninę. Uważam, żeby nie
przelać, bo później leci mi dyszami i nie chce przestać. Kilka razy
pomieszały mi się tusze od tego przelania i teraz jestem ostrożniejszy.
Na koniec zaklejam scotchem, robiąc malutką dziurkę igłą, tak żeby nie
za szczelnie i a żeby nie wysychało.

--
Pozdrawiam życząc Miłego Dnia!
Wojtek B.