Re: Najcichszy twardziel

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 16:10:57 MET DST

Użytkownik "[> MAK <]" <NOSPAM_mk_at_popnet.pl> napisał w wiadomości

> Nie no stary, gadasz bzdury. Proponuję EOT bo takie zdania
> to totalne plecienie bzdur. Podaj konkrety? wymniki testów
> itp. A poza tym nie porównuj dysku sprzed dwóch lat z
> najnowszym produktem, z 8 MB buforem (co de facto
> przyśpiesza tylko zapis na dysk).

Sam napisałeś "od kilku lat" - czasy się zmieniły, a dyski robią do dupy od
kilku lat, choć Vancuvery II trochę lepsze.
A testy to są dla lamerów i tym podobnych - ja bazuję na własnych
doświadczeniach.

> To chyba problem Twojego kompa a nie dysku bo ja takich
> objawów nie mam....

To nie problem mojego kompa bo widzę jak IBM nie nadąża nawet za Seagate
5400rpm mimo, że powinien być szybszy.

> W takim razie zycze milego uzytkowania dysku WD. (do czasu
> wystąpienia stuków i innych tego typu problemów znanych z
> dysków tej firmy, seri JB)

Plotki, plotki
O Barracudach też już mity powstały. Jak napisałeś niżej czytałeś posty z
kilku miesięcy wstecz, więc przypomnij sobie jak rzekomo Barracudy są
padliwe. A czy to prawda? - mi nie padła żadna przez 2 lata

pozdr
Marcin