Re: Najcichszy twardziel

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 12:17:57 MET DST

> mega rotfl
> Miałem właśnie IBMa 40GB 7200rpm.
Hmm, a ja mam takiego teraz (seria vancouver)

> Całe szczęście, że padł w końcu - dostałem w zamian WD
400JB - bez
> porównania. Ten IBM to był jeden z wolniejszych dysków na
jakich miałem
> nieprzyjemność pracować.
Nie no stary, gadasz bzdury. Proponuję EOT bo takie zdania
to totalne plecienie bzdur. Podaj konkrety? wymniki testów
itp. A poza tym nie porównuj dysku sprzed dwóch lat z
najnowszym produktem, z 8 MB buforem (co de facto
przyśpiesza tylko zapis na dysk).

> W czasie kopiowania dużych plików nie można było nic
robić, a teraz nie ma
> problemów.
To chyba problem Twojego kompa a nie dysku bo ja takich
objawów nie mam....

W takim razie zycze milego uzytkowania dysku WD. (do czasu
wystąpienia stuków i innych tego typu problemów znanych z
dysków tej firmy, seri JB)

--
[> MAK <]