Czy ktos mial jakies doswiadczenia z zasilaczami Q-TEC

Autor: catlover (catlover_at_space.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 13:07:03 MET DST

Zamowilem nieopatrznie przez internet zasilacz 350W Q-TEC (skusil mnie niski
poziom halasu - 26dB) i nie moge juz tego odwolac. Dopiero potem zajrzalem
na forum i sie przerazilem opiniami. Jednak mam wrazenie, ze wiekszosc
wypowiedzi jest oparta na wygladzie, wadze, wielkosci radiatorow, innych
opiniach itd. Mam prosbe o konkretne opinie UZYTKOWNIKOW. Czy zasilacz sie
spalil, czy robi duzy halas, czy komputer sie od niega wiesza itp.
Konfiguracja komputera to: EPOX 8RDA, Athlon2200, 512MB DDR, GFORCE2,
Seagate 40GB, nagrywarka Liteon.
Prosze o odpowiedzi, bo na podstawie dotychczasowych opinii to nie wiem czy
go w ogole montowac. W tej chwili mam zwykly zasilacz 230W, wszystko chodzi
stabilnie, tyle ze czuc zapach przypalanego laminatu.