Problem z modemem lub plyta

Autor: SobeK (sobek555_at_o2.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 12:58:34 MET DST

Witam szanownych grupowiczow. Otoz mam taki problem. Kupilem plyte glowna
GA-586DX (chipset intel 430hx, na dwa procki) i nie moge na niej odpalic
modemu zoltrix spirit 56k. Modem jest na 100% sprawny, bo wlasnie przez
niego mam w tej chwili neta. PCI tej plyty tez jest sprawne, bo sieciowka
realteka 8029 i dzwiekowka sound blaster 128 chodza!!. Jesli to moze w czyms
pomoc, to jak bios pokazuje liste urzadzen, to dzwiekowka i sieciowka sa na
niej, ale nie ma modemu. Dzieki za wszelka pomoc
Pozdro