TVOUT w GF4mx440 - help me :( !

Autor: Mirron (kico_at_poczta.fm)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 11:32:43 MET DST

Witam.
Mam u kolezki karte jak w tytule z TV OUTEM i cholercia nie wiem jak póścić
obraz na TV. Drivery zainstalowałem najświeższe 44.03, zainstalowałem też TV
Tool ale niestety nie wykrywa mi TV i wszelkie opcje dotyczące tegoż nie są
dostepne.
Sytem to Win98Se, wszystko na płycie nie wiem jakies karte podpiąłem cinchem
do TV i nic.
Wg. mnie wszystko robie poprawnie zaś opcje dotyczące zmiany wyświetlania na
TV są niedostępne.
opcje w zakładce Panel
Sterowania\Ekran\Ustawienia\Zaawansowane\Nvidia\nview\Wykryj
urządzenia... również nie działają :(

Prosze o jakiś manual step by step......