Re: doradzcie przy wyborze grafiki

Autor: MaTT (matt44b_at_wp.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 11:15:33 MET DST

> Jestem w posiadaniu starego acz dobrego kompa(cel 446, abit na 440bx) i
> ostatnimi czasy zakupilem moniotr lg flatron, jeden z wyzszych 17-calowych
> modeli. Problem w tym ze w kompie siedzi ciagle virge 4mb, ktory za diabla
> nie radzi sobie z poprawnym wyswietlaniem obrazu, karta jest po prosru za
> stara (obraz zamazany). Zamierzam zmienic karte bo komp jeszcze dlugo
bedzie
> wykorzystywany glownie do przegladania sieci i tu moje pytanie: na jaka??
> Komp absolutnie nie sluzy do grania tylko do pracy, wiec odpadaj
wszelkiego
> [...]

Ja do podobnych zastosowań i przy podobnym sprzęcie kupiłem sobie ostatnio
(bo miałem okazję) takie cóś: RIVA TNT2 M64/ pro (32 MB) za 30 PLN i jestem
zadowolony. Nie ma chyba sensu rzucać się na karty 2D skoro takie coś jak
moja RIVA nie jest strasznie drogie, a czasami się przydaje (bo każdy ma
czasem ochotę zagrać :D). W WINDACH są nawet wygaszacze ekranu które chodzą
pod openGL. Jeżeli masz okazję kupić używaną kartę 3D za takie pieniądze,
to się nawet nie zastanawiaj.