doradzcie przy wyborze grafiki

Autor: Malczik (markus07_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 00:14:48 MET DST

Witam

Jestem w posiadaniu starego acz dobrego kompa(cel 446, abit na 440bx) i
ostatnimi czasy zakupilem moniotr lg flatron, jeden z wyzszych 17-calowych
modeli. Problem w tym ze w kompie siedzi ciagle virge 4mb, ktory za diabla
nie radzi sobie z poprawnym wyswietlaniem obrazu, karta jest po prosru za
stara (obraz zamazany). Zamierzam zmienic karte bo komp jeszcze dlugo bedzie
wykorzystywany glownie do przegladania sieci i tu moje pytanie: na jaka??
Komp absolutnie nie sluzy do grania tylko do pracy, wiec odpadaj wszelkiego
rodzaju dziforsy, zalezy mi natomiast na krystalicznym wyswietlaniu 2D.
Ponoc karty Ati oraz Matrox wioda tutaj prym ale moja wiedza na ten temat
uboga. Bardzo prosze o podzielenie sie doswiadczeniami co do uzytkowania
powyzszych, w szczegolnosci jezeli chodzi o rzoznicy w wyswietlaniu 2D
miedzy powyzszymi a np popularnymi dziforsami :)

Pozdrawiam serdecznie
Malczik