Re: Monitorek LCD-porada

Autor: Dybot (rozNoSpAm_at_widzew.net)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 23:08:16 MET DST

> w przypadku LG dostajesz gwarancje producenta czyli tak jak napisales. Ale
> chyba z samsungiem jest tak samo. pierwsze slysze zeby trzeba bylo wysylac
> zepsuty monitor gdzis za granice jak sie kupi w hurtowni :-)

nie wiem czy za granice ale moj kumpel ostatnio mail problem z nagrywarka
Teac'a gwarancja sklepowa mu sie chyba skonczyla ale mail jeszcze producenta
i musial wyslac do Niemiec (czekal na wszystko okolo 3 miechow wiec byl
bardzo wnerwiony (ile wydzwonil itp.) lepiej nie gadać).

> no nie widzialem u nas takich monitorkow.
> a czym one sie tak wyrozniaja od innych LCD na naszym rynku ?

niezbyt szczegółowo się wyraziłem. Parametrami się nie wyróżniają w sposób
szczególny, ale ta CENA koi oczy patrzącego. Tylko czy sam monitor oprócz
parametrów także koi oczy patrzącego.
np. Acer AL707 17': kosztuje coś około 1800 brutto (parametry:
20ms,500;1,250cd/m2,klasa2,plamka 0.264)

pzdr.