Re: nForce2 - jakie pamięci ?

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 20:27:56 MET DST

Użytkownik "sapek" <sapkow0_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> (cut)
> bez podkręcania - zależy mi na stabilnym systemie. Przymierzałem się do
> Kingstonów HyperX, ale zamieszanie z ich stabilością trochę mnie
> zaniepokoiło i tu kolejne pytanie - czy problemy z tymi pamięciami
występują
> również przy paramentrach nominalnych, czy tylko przy przetaktowaniu ?

Miałem problemy z hyperx na nominalnych ustawieniach tych kości bez żadnego
podkręcania. Nawet nie dało sie zainstalowac systemu. Memtest86 sie
wysypywał po 2 minutach.
Zobacz na stronie Kingstona jest mozliwosc wpisania rodzaju płyty głównej
jaką chcesz kupić i dostajesz wykaz wszystkich rekomendowanych przez
Kingstona rodzajów kosci. Zwróc uwagę, że na płytach z nforce2 nigdzie nie
ma HyperX polecanych. W ogóle zanim kupisz RAM sprawdz na stronach
producentów tego Ramu czy będzie działąc z daną płytą - takie czasu nastały,
że specyfikacja specyfikacją, standardy standardami, a sie niby pasujący
"sprzęt gryzie."
Ja teraz mam na Abit NF7-S v 2.0 zwykłe kingstony value RAM 2700 (333) i co
ciekawe działają stabilnie z tak agresywnymi ustawieniami jakie ma HyperX
domyslnie :)
A skoro nie ma różnicy to po co ....* .

--
stranger