nForce2 - jakie pamięci ?

Autor: sapek (sapkow0_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 09:03:27 MET DST

Witam !

Proszę o poradę - jakie pamięci (producent) 2x 256/333/CL2 polecacie do
nForce2 ? Pamięci będę pracować synchronicznie z proc Athlon 2500+ (Barton),
bez podkręcania - zależy mi na stabilnym systemie. Przymierzałem się do
Kingstonów HyperX, ale zamieszanie z ich stabilością trochę mnie
zaniepokoiło i tu kolejne pytanie - czy problemy z tymi pamięciami występują
również przy paramentrach nominalnych, czy tylko przy przetaktowaniu ?

Pozdrawiam
Michał