Re: nForce2 - jakie pamięci ?

Autor: sapek (sapkow0_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 16:18:30 MET DST

> Ja mam CL2.5, ustawilem CL2 (i tak
> roznica niezauwalazlna, kilkadziesiat MB/s).

Gdzieś widziałem testy, z których wynikało, że między CL2,5 a 2 jest dosyć
spora różnica w aplikacjach często odwołujących się do RAM. Poza tym
niektóre kości pójdą bez problemu szybciej niż to określił producent, a inne
nie - loteria. Dlatego biorę pod uwagę fabryczne CL2, ale nię będę się
napierać, jeśli taki wybór nie ma sensu. Złożyłem na razie jeden komputer na
nFocre2 i Kingostonach 266/CL2.5 (klienci nie mają kasy :)) ), ale nie
miałem czasu na zabawę, więc byłbym wdzięczny za wszelkie uwagi na temat tej
platformy.

Pozdrawiam
Michał