Re: Jaki materiał na filtr powietrza (do cichego pc-ta)?

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 15:56:38 MET DST

> Wydaje mi się, że rajstopy odpowiednio naciągnięte na "ramkę" powinny
> spełniać zadanie ;) może ktoś testował takie rozwiązanie ?

tak - ale jak to przy kazdym filtrze musisz odsunac wentylator zeby nie
buczal (filtr stawia duzy opor) - zrobic jakiegos shrouda/komin/tunel (czy
jak to jeszcze nazwac) o srednicy wentylatora po to zeby wentylator odsunac
o jakies 20mm od dziury z filtrem ale zeby zasysal powietrze tylko z
zewnatrz

no i nalezy pamietac o odkurzaniu filtra - bo jak bedzie caly w kurzu to
raczej nie bedzie przepuszczal powietrza

pozdrawiam