Re: Jaki materiał na filtr powietrza (do cichego pc-ta)?

Autor: Arkadiusz Kułakow (ard_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 18:57:23 MET DST

In article <bdpbb8$f00$1_at_nemesis.news.tpi.pl>,
nowickijNOSPAM_at_poczta.onet.pl says...
> Taki filtr musiał by:
> - stawiać jak najmniejszy opór powietrza, tak by wiatraczek nawie na niskich
> obrotach mógł przez to przepchać powietrze,
> - być na tyle gęsty, by do komputera nie dostawał się pył i kurz,
>
> Co polecacie na taki filtr? Chodzi mi zwłaszcza o coś, co będzie stawiało
> jak najmniejszy opór...

Polecam filtr wodny 100% skutecznosc, jakby ktos nie wiedzial jak to sie
robi, to jest to troche wieksza fajka wodna. Niestety musi posiadac
dodatkowa pompe tloczaca (albo wciagajaca powietrze), gdyz wentylatorek
ma za mala moc.
A na powaznie nie wystarcza odkurznie? Moze chcesz tego kompa gdzies
zamurowac?
A jesli juz cos potrzebujesz polecam gaze, mozesz dobrac odpowiednia
"grubosc", sprawdz w aptece. Gdy jest juz brudna, co widac, nie czysc
tylko wymien na nowa.

Czas ucieka. Wiecznosc czeka. Wesolej Apokalipsy!