Re: jakie ciche ch這dzenie do GeForce 2 GTS?

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 15:38:06 MET DST

"Piotr Czerewko" <petec.ANTI_at_SPAM.klub.chip.pl.INVALID> wrote in message

> mozna wiecej szczegolow co to za cooler master? jest w kompklcie z
> radiatorem?

radiator byl przyklejony oryginalny, wiec go zostawilem, a zmienilem
wiatraczek jedynie, nie pamietam jaki to model, a zajrzec nie moge chwilowo,
nie sadze, zebys sie jednak musial dlugo nad tym zastanawiac, bierzesz maly
wiatraczek dobrej firmy i po sprawie, w koncu to nie procek mam byc
schladzany (praca/dom itp itd)

tbg