Re: problem z piszczacym zasilaczem ModeCom 300W - rozwiazany

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 14:02:26 MET DST

Mikolaj Tutak wrote:
> No pewniej ze lepiej, tylko nie w niedziele... BTW mozna takiego
> molexa kupic od reki w Wa-wie? Jaki jest jego symbol, o co pytac?

Gielda elektroniczna przy trasie lazienkowskiej, zejscie przy tramwajach,
pawilon taki z duza iloscia kabli i obudow plastikowych (taka baba tam
sprzedaje :)). Pytaj o molexa (ja prosilem o wtyk do zasilacza do komputera
i babcka wiedziala o co chodzi) meska (zenska jest taka jak na kablu od
zasilacza). Oznaczenie? Nie wiem czy jakies jest. Koszt 1zl :).

--
Pozdro
YawoR