Re: jaki najszybszy procesor na Asusa P2B?

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 13:58:55 MET DST

> Sprawdziłem. Mam P2B rev. 1.02
> Mam HIP6019CB
> wieć trzeba wymuszac ręcznie. To dlatego P 3 750 nie zastartował... :-(

czyli musisz ustawic napiecie na co najmniej 1.8V bo wczoraj zapomnialem
tonapisac

> Jeszcze się zastanowię nad tym co napisałeś, może rzeczywiście potrafiłbym
> to zrobic, zwłaszcza, że nie trzeba niczego lutowac tylko umiejętnie
> zamontowac drucik na podstawce procesora i załatwić przejściówke z
regulacją
> napięcia.

troszke szybko pisalem/wklejalem - chodzio to ze najlepiej jakbys kupil
przelotke z ustawianiem napiec przy pomocy zworek - kiedys sporo bylo tego
na rynku najwiecej (dla prockow Coppermine) bylo MSI czasem bywaja na
Allegro a druciki i zaklejanie to na wypadek jakbys nie kupil przelotki ze
zworkami - to taki domowy sposob na wymuszenie napiecia - ja mam procka
1.75V wiec zeby dac1.85V po prostu polaczylem VID1 z Vss (lenistwo)

> aha, a jeszcze jedno skormne pytanko... jaki byłby najszybszy Katmai który
> by odpalił na tym Asusie bez kominowania?

PIII 600 - 6x100 tyle ze ciezko dostac ale nie powinno byc problemu z PIII
550 - 5.5x100 u mnie taki smigal na 112MHz (czyli jako 616MHz)

pozdrawiam