rypniety monitor? CTX PR 711 FL

Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 08:22:23 MET DST

Hej,

wczoraj mój CTX pomrugał na mnie i nagle zwężył obraz - po bokach są
czarne pasy. Efekt jest taki, że obraz po prawej i lewej elegancko
trzyma proporcje, ale w środku monitora wszystko jest ściśnięte i
rozmazane.

Moja regulacja nie pomaga - przy próbie poszerzenia obrazu boki
rozszerzają się jeszcze bardziej, a środek dalej pozostaje ściśnięty.

Naprawa? Nie chce mi się czekać 2 tygodnie :(

--
  ___//]    ____   wozik_at_stone.pl
 `(_)-------(_)''  ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766