Re: klopoty z epoxem

Autor: Przemek (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 07:07:13 MET DST

no tylko dlaczego nie wstaje przez nastepne kilka minut. po tym drugim
resecie. zasilacz raczej okej, nowy codegen 300W (choc wiem,.ze te nowe
kodegeny to kompletny szajs). zaznaczam, że probowalem rowniez skrecic
proca, np. obnizyc mnoznik. sam proc kupowany niedawno, jakies 3 miesiace
temu, wiec prawie napewno jest to thoroughbred jakis. obejze go jeszcze
dokladnie. ogolnie sprawa dosc smierdzaca. nawet nie bardzo mi zalezy zeby
to podkrecic (choc fajnie by bylo ustawic synchronicznie z ramem na 333) ale
najwyraźniej cos jest nie tak (moj komp ustawie na co chce i wstaje za
kazdym razem, najwyzej sie zawiesi :))). poza tym, jak juz sie uda odpalic,
to chodzi stabilnie.

Owszem ... moze byc T-bred... ale ze starym steppingiem A0. Tu tez nie
poszalejesz.
A co do objawow... nadal to nieczego nie zmienia.
Dopiero przy drugim restarcie zmiany w biosie sa obowiazujace.
Wiec jesli zmienia i proc niewydala to sie zwiesza... norma.

PS.
A'propos czasu kiedy go zakupiles.
Kumpel miesiac temu zamowil w hurtowni do sklepu proca.. Athlonika ...
miala byc funkiel nufka ;)... i co ?... dzwonil zeby mu po symbolach
powiedziec
co dostal bo cos mu smierdzi ..
i mialo prawo.. proc byl z czerwca zeszlego roku.. co prawda
T-bred... 1800.. ale stepping A0.... Oddal :)