jak najszybszy procesor na Asua P2B?

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 00:13:17 MET DST

Mam uzywanego sprawnego Asusa P2B z procesorem Celeron 466_at_525 FCPGA/Slot 1
nadtaktowanym tylko zmianą FSB z 66 na 75 MHz. Ten konfig działa OK.
Chciałbym wymienić procesor na szybszy. Sprawdziłem, że procesory rodziny
coppermine nie działają z tą płyta - (napiecie V-core za wysokie chyba), a
nie ma zworek do regulacji napieć. Konkretnie P 3 750 (7,5 x 100) na
przejściówce FCPGA/SLOT 1 nie chciał zastartowac na tej płycie. A działa na
Abicie BE6 II prawidłowo.

Pytanie mam konkretne - jaki jest najszybszy procesor (chyba katmai?), który
można umiescić na tej płycie Asusa? ( musi działac jak ten celeron na 2.0 V
chyba).

Chcę coś kupić na allegro, ale musze miec pewnośc, że będzie działać z tą
płytą i będzie wydajniejsze od celerona 466_at_525. Myśle raczej o jakims P2
lub P3, bo celeron 533 się nie opłaca - za maly zysk wydajności będzie.
Procesor chciałbym obsadzić najszybszy mozliwy :)

(Pozostały konfig to RAM 196 MB, HDD 13 GB, ATI Radeon 32 SDR, SB 128 PCI,
zasilacz ATX 225 W)

Zastosowanie tego budżetowego komputera bedzie ogólne. Dla dziecka w wieku
10 lat do nauki, do Internetu i zabawy na rok lub dwa dopóki nie kupi się
czegoś lepszego.

--
pozdrawiam
stranger