Re: Procesorki...

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 16:39:40 MET DST

Użytkownik "Piter" napisał:

> Chociasz by udzial w rynku procesorow.

Ekonomistą to ty nie jesteś :-) Chyba oczywiste jest, że mała firma w cieniu
monopolisty będzie miała mniejszy udział w rynku. Nie świadczy to jednak o
jej upadku. AMD ciągle się rozwija, koszty ma ogromne - to fakt, ale przy
takim kapitale i popycie prędko nie zbankrutuje.

> Po za tym intel uznaje kazda
> gwarancje a AMD duzo mniej :(

Tego nie wiem - nie sprawdziłem. Nigdy nie miałem potrzeby wymiany procesora
(zarówno Intela, jak i AMD). Ale gdybyś przytoczył źródełko tych
informacji...

Pozdrawiam,
Sniper