Re: Dylemat zasilacze :)

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usun.to)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 00:01:38 MET DST

> U znajomego Codegen 300 watt ciągnie antka 1,7+ , radka 9700 , 2 xhdd,
> katra tv, płyta epox. Od paru miesięcy sprzęt chodzi bez żadnych
problemów.
> Lepiej jednak o tym głośno nie wspominać, bo zaraz święta inkwizycja się
> za mnie weźmie ;)

myślę że Codegen Codegenowi nie równy.. wcale bym się nie zdziwił gdyby pod
tą samą nazwą kryły się zasiłki od zupełnie różnych producentów - zalezy jak
się trafi :)

inna sprawa że parę mies to za mało.. może zasilacz chodzi na swoich
wartościach progowych i padnie np. za kolejne 2 mies :) i qmpel wtedy
powie: qrka!! tak ładnie chodził!! co mu się tak nagle mogło stać? :) (a
Halama na to: "ja wiedziałem że tak będzie! ja wiedziałem!" ;))

PZDR
Shaman