Re: Smierdzacy SyncMaster 765 MB

Autor: Józek (jotes_usunto__at_inetia.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 21:10:29 MET DST

Użytkownik "TRH" <46349_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Właśnie przymieżam się do zakupu tego monitora, możesz powiedzieć coś
> więcej?? Czy cena jest dopasowana do jakości??

Gdybym drugi raz mial podejmowac decyzje, ze spokojnym sumieniem
wybralbym ten model (po doswiadczeniu tygodnia obcowania z nim
i wyjaśnieniach jakie tu padły na temat przejściowego charakteru
niekorzystnych doswiadczeń "węchowych", które mnie uspokoiły).
Dopiero na nim sie przekonalem, ze mala "dynamika" w moich
zdjeciach robionych aparatem cyfrowym to zasluga kiepskich
monitorów na których je ogladałem, że wszelkie materiały filmowe
wymagaja dużo większej jasności monitora od tych z jakimi się dotąd
spotykałem, aby efekty mogły konkurować z ekranem telewizora.
Zasługa to trybu MagicBright, prostego w regulacji i rewelacyjnego
w dzianiu. W trybie tekstowym (o najmniejszej jasności) też ostrość
niesamowita. Wodotrysku pod nazwą Higlight jeszcze nie używałem,
jak na razie nie potrafie przewidzieć do niego zastosowania.
Chociaż swój monitor kupowałem w trybie "wysyłkowym" nie mogę mieć
zastrzeżeń do geometrii (po prostu na dobry trafiłem albo wszystkie
są dobre), chociaż wg mnie brakuje mu pewnych regulacji; wszystko co
da się regulować dotyczy bocznych krawędzi i narożników, brak regulacji
środka górnej i dolnej krawędzi (gdyby w nich wklęsłość czy wypukłość
się trafiła). Radzę sprawdzić geometrię na jakimś teściku czy obrazie
kontrolnym, bo jak powiedziałem nie wszystko da się w dostępnych
regulacjach trybu OSD poprawić.
Jeśli chodzi o cenę, to wydaje mi się, że tej jakości nic tańszego
chyba na rynku nie ma...

Pozdrawiam

 Józek