Re: MRUGA OBRAZ GDY TWARDY....POMOCY

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 19:21:57 MET DST

On Mon, 2 Jun 2003 00:05:11 +0200, "Pablo_" <Pablo__at_box43.pl> wrote:

>Zakupiłem nowy sprzet pentium 4 1,6 wraz z płytą MSI model 6391.JKarta
>graficzna GF 64 mx400 z tv została została ze starego sprzetu oraz dysk
>twardy samsung 60GB model sp6003h.MOnitor nowy a gwaranci ale nie wazne do
>rzeczy !!
>Założyłem wszystko na nowo system itd.Po zainsalowaniu windowsa zauważyłem
>ze obraz na ekranie delkatnie mi faluje pozimymi pregami.Zauwazyłem też ze
>jak obraz mruga to tak jak by to było przez twardy dysk równocześnie z pracą
>twardziela.Zmieniałem tasmy i rózne i nne konbinacje nie dały skutku nie
> [...]

Raczej na to nic nie poradzisz, mam w pracy 10 komputerów z taka
plyta, wszystko Optimusy, a ogólnie dostałem takich 89. Wszystkie
miały ten sam błąd. Winna jest płyta główna. Pomaga _fizyczna_
przeróbka, którą z lutownicą przeprowadzał nam servisant optimusa
(parodia). Oddaj plyte, albo sie przezwyczaj ...

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com