MRUGA OBRAZ GDY TWARDY....POMOCY

Autor: Pablo_ (Pablo__at_box43.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 00:05:11 MET DST

Zakupiłem nowy sprzet pentium 4 1,6 wraz z płytą MSI model 6391.JKarta
graficzna GF 64 mx400 z tv została została ze starego sprzetu oraz dysk
twardy samsung 60GB model sp6003h.MOnitor nowy a gwaranci ale nie wazne do
rzeczy !!
Założyłem wszystko na nowo system itd.Po zainsalowaniu windowsa zauważyłem
ze obraz na ekranie delkatnie mi faluje pozimymi pregami.Zauwazyłem też ze
jak obraz mruga to tak jak by to było przez twardy dysk równocześnie z pracą
twardziela.Zmieniałem tasmy i rózne i nne konbinacje nie dały skutku nie
wiem co mam z tym robić POMOCY