Re: Co Wy na to?

Autor: Roger (JarPre_at_op.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 14:56:29 MET DST

Marcin Wojtczuk poslugujacym sie adresem <fvfalse_at_hakerzy.zmroku>
napisał(a):

> Nadal nie masz szans na przeskoczenie 300W. Czekaj... pompka pod zasilacz
> ? Świr! :)

    Zrobię jeszcze klamry podpięte pod zasilacz i będę ładwał akumulatr w
samochodzie :))) (tylko Amperaż zaniski, ale przeciez POLAK POTRAFI ;-)))

> Nom i przepłacasz. Pewnie na 220MHz chcesz magistralę popchnąć ? :)

Chcę wydobyć z tego trupa ile wlezie (tak sam dla siebie ;-))

> Przy cenie pamięci marginalne :) (jakieś 950zł ten 9500pro). Natomiast
> wydajność zupełnie inna - to inna klasa kart.

A ten 9100 jest tańszy o 400zł ;-)) Czy cena jest odpowiednia do
wydajności?

> Nie wiem.. z tego co widzę to chcesz extreme overclocking robić a epox
> właśnie jakby do tego jest.

No własnie ekstremalne przetaktowanie wszystkiego nawet ścieżek na płycie
;-)) A ten asus deluxe nadaje się do tego?