Re: Zamykanie CD-ROMu

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 13:55:48 MET DST

GB w swym wywodzie stwierdza:

> Witam
>
> Moze ktos mi wyjasni jak to jest z zamykaniem "szufladek" napedow CD.
> Spotkalem sie kiedys z opinia, ze zamykanie poprzez popchniecie
> szufladki moze doprowadzic do uszkodzenia napedu. Innymi slowy - nie
> powinno zamykac sie szufladek przez ich popychanie, zas poprawna
> metoda zamykania jest nacisniecie przycisku otwierania/zamykania na
> napedzie.

IMO to moze zalezec od napedu. Moj wiekowy BCD x24 jest wrecz stworzony do
tego zeby go zamykac popychajac szufladke, jest tak skonstruowany ze ma
klapke z przodu a wysuwana tacke wystraczy leciutko popchnac. Niestety
zdecydowana wiekszosc CDROMow tak nie wyglada. A szkoda... ;(

> Z drugiej strony zauwazylem ze zamykanie CD poprzez popychanie jest
> powszechne...
> Wiec jak to w koncu jest?

Wygodniej poprostu.

--