Re: Zamykanie CD-ROMu

Autor: Marsjanin (06.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 14:20:25 MET DST

        Usenetowy bot GB pod wpływem
        zwarcia wygenerował aż 14-liniowego posta:

>Moze ktos mi wyjasni jak to jest z zamykaniem "szufladek" napedow CD.

Wiesz, najlepiej rozkręć CDka i sprawdź, jak to jest zrobione. Gdzie
czujnik, jakie (czy kruche) ząbki na prowadnicy, itd. Mi się jeszcze
nie udało tak żadnego zepsuć, a kumpel nawet musi dopchnąć nagrywarkę,
bo silnik ma za słaby i tacka nie załącza czujnika "zamknięty".

Myślę (jest to moje zdanie), że delikatne i prostopadłe dopychanie
tacek nie powinno szkodzić - co innego, jak ktoś zamyka całą długość
tacki z impetem, bo np. mu się spieszy, a silnik jest za wolny... ;-P

--
-- Pozdrawiam -- Marsjanin --