Re: psychoza zasilacza

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 13:26:51 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbf5d1$512$1_at_news.onet.pl...

>Jakoś ja
> nie zauważyłem w wypowiedzi Shamana żadnego podobieństwa do wypowiedzi
> "małolatów" z czata. Dlaczego? Może dlatego, że z niego nie korzystam.
> Bawiłem się w czata parę lat temu, pewnie wtedy, gdy ty byłeś na etapie
> piaskownicy. No, ale czasy się zmieniają - teraz ty jak widać jesteś na
> etapie czata (musisz być nawet jego stałym bywalcem, skoro znasz takie
> "zagwozdki") a pozostali zajmują się poważniejszymi rzeczami.

Przytoczyłem tylko cytat z wcześniejszej wypowiedzi na grupie - a Twoje
historie z czatem zupełnie mnie nie interesują, pozostaje tylko współczuć
braku zrozumienia w rzeczywistości - bo chyba tylko tacy tam piszą.
Z Twojej wypowiedzi wynika, że to Ty później wyszedłeś z piaskownicy.
pozdr
Marcin