Re: psychoza zasilacza

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 13:25:04 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

odpowiedzialność
oczywiście

> Według mnie to nie jest psychoza, ale zdrowa reakcja na stale
> spadającą jakość zasilaczy i dostępność przyzwoitych.
>
> Markę zasilacza i jakość obudowy zastąpiły "design" frontu
> obudowy, moc zasilacza (często fikcyjna) i cena.

> Takie przypadki to rzeczywiście przesada, ale wiele pozosta-
> łych jak najbardziej uzasadnia weryfikowanie jakości zasilacza
> zaraz po pojawieniu się kłopotów z komputerem.

jasne racja, ale powiedzmy sobie szczerze ze robi sie jednak na grupie lekka
przychoza ....

fakt jakosc zasilaczy spada strasznie (w zeszlym roku spoalilem kolo 3-4 co
stanowili prawie polowe zakupow nowych )
ale bez przesady, porady na zly zasilacz sa najczescie takie kup nowy (tu
lista firm, o których istnieniu nie ma pojecia polowa sprzedawców w sklepach
komputerowych) 350 - 420W za 300 zł i wiecej

przeciez nie o to chodzi ...

moim zdaniem zasilacz, który nie trzyma prawidlowo napiec powinien wrócic z
reklamacja do sklepu ....
(zwykle tanie obudowy najczesciej maja 12-14 m-ce gwarancji) wiec pewnie
wiekszosc opisywanych zasilaczy na grupie ma jeszcze gwarancje .... kto jak
nie klient ma wymusic na sprzedawcach dbanie o jakosc...

to tak jak z myszkami z hipermarketach za 5 zł (1/3 nie dzila juz na
starcie) i koleje 1/3 psuje sie w przaeciagu kilku pierwszych m-cy
uzytkowania , ale potem nikt nie docieka zwoich praw ... bo mysli ze jak
kupowal goowno to nie ma sie czemu dziwic ..
nieprawda ..... !!!