Re: Abit - dystrybutor - ?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 12:12:09 MET DST

"sOap" <soap_at_go2.pl> wrote:

> Kupilen jakis czas temu w Gdansku w nieistniejacym juz
> sklepie/hurtowni (ARKAN) plyte glowna Abit KT7 A - Raid.
> Plyta jest njeszcze na 12 meisiecznej gwaranjci i na pewno jeszcze
> na 2/3 letniej warancji producenta.

Oczywisc sprawdzales dystrybutorow na stronieAbita? ;)
http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/where2buy_info_distributor.jsp?pCOUNTRY=Poland

> Niestety nie wiem gdzie mam sie teraz udac?

MOzesz tez sie udac do Axel'a www.axel.com.pl
Za jakies 20zl + VAT powinni bez problemu ywslac plyte do Abita.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"