Re: blaszka pod wentyl

Autor: TRH (mail_at_trh.prv.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 12:03:24 MET DST

> Właśnie, ma ktoś wolne kilka minut, proca i skaner, i zrobiłby zrzut i
> mi "paluchem" pokazał o co chodzi z tym rdzeniem, gdzie on jest i jak
> wygląda? Z procami miałem do czynienia dość średnio-dużo, ale głównie
> 486 i Pentium 1... ;-)

Procesory AMD Duron/Athlon/AthlonMP/AthlonXP mają wystający rdzeń ponad
powierzchnię ceramicznej podstawki. Na tej ceramice są też takie gumki
podtrzymujące radiator aby ten nie zgniótł rdzenia. Jednak czasem to nie
wystarczy i podczas montażu czasem się zdarza że rdzeń się skrusza.
http://trh.prv.pl/img/1/shim.jpg