Re: Teac <---> Liteon

Autor: Yacho (__yacho_at_cba.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 23:09:25 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bag0h8$mrp$1_at_news.onet.pl...

> Nieprawda. Liteon to Liteon. A Teac nie produkuje już nagrywarek, tylko
> kupuje je od firmy Asus. Faktem jest, że Asus

A zarowno liteon asus jak i Teac biora elektronike od Mediatek :) wychodzi
na to samo - roznic w ukladzie optycznym w dzisiejszych napedach praktycznie
nie ma... (no wyjatki to yamaha i plex moze tez toshiba)

Wiec nie plec glupot bo nie masz pelnych infortmacji
Teac liteon i asus roznia sie firmwarem i panelem przednim... BYC moze
mechanizmem wysuwania tacki.... to all

Yacho