pytanie dot. matroxa i pentagramu

Autor: Milko (spienty_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 23:01:06 MET DST

Mam matrox 450 dualhead, i dobrze. Ustawilem sobie rozszerzenie pulpitu na
dwa monitory i dobrze. W Painterze mam na jednym palety a na drugim obrazek
i dobrze. Ale za nic nie moge zmusic mojego pentagrama open xxl (tablecik)
żeby
widzial to rozszerzenie pulpitu. Dla niego życie konczy sie na jednym
monitorze. Jest na to rada. To dla mnie bardzo ważne. Prosze o odpowiedz.

Miłosz