Re: ale jaja

Autor: WojQ (wojtekq_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 15:07:47 MET DST

"bolo" <bolo_at_NOSPAM_.irc.pl> wrote in message
> wlasnie zaczalem odbierac na moim komputerze jakies CB radio ....moze nie
> bylo by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt ze nie dokladalem zadnej karty,
> owszem mam avermedie, ale uwzgledniajac fakt ze nawet wylaczajac
calkowicie
> dzwiek (wycisz wszystkie) nadal go slysze...czyli chyba na moich super
> glosnikach marki media tech mt 310 cos sie indukuje...ciekawe czy jak
wyjme
> wyczke z komputera to tez bede to slyszal
>
> bolo

Niesty bardzo spora czesc cb-radiowcow , nadaje na byle czym jakis onwach
itp. Wielu z nich aby zaoszczedzic na antenie podlacza sie np do kaloryfera,
takie radio potem "sieje" po wszystkich sasiadach.
Kiedys cos takiego zglaszalo sie do PAR-u , teraz zdaje sie ta instytucja
nie istnieje i jej obowiazki przejal Urzad Regulacji Telekomunikacji . Maja
takiego smiesznego mercedesa z charaktrystyczna jajowata antena na dachu ,
watpie aby sie tym zajeli bo glonie scigaja takich co zaklucaja lotniska ,
policje, wojsko itp.

WQ