Re: dysk twardy 80 Gb

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 09:04:22 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <ml_at_rechnet.waw.pl> napisał w wiadomości

> Pracowalem na Caviarku i IMHO jest ciut glosniejszy od mojej Baski 4. Nie
> musisz sie tak unosic, nie powiedzialem ze jest glosny, tylko wyrazilem
> wlasna subiektywna opinie ze jak cisza; to moim zdaniem wlasnie Baska.

Baśka serii 4 owszem bo jej nie słyszę
ale te co są teraz dostępne - a o takich mowa - są już głośniejsze więc
zalet tego wyboru nie widzę, a caviar ma ich dużo

> To gratuluje bardzo wyciszonej sztuki. A ty tez masz BIV lub te nowsze
> Seagate'y ze twierdzisz ze maja taka sama glosnosc, czy jedynie powtarzasz
> zdanie uzytkownikow zawiedzionych Seagate'm? :P

nie ma co gratulować - mojego caviara nie słyszę wcale ;)
ja używam baśki 4 i używałem 7200.7 i na tym opieram porównanie - w tej
chwili zaletą baśki jest jedynie cena

pozdr
Marcin