Re: dysk twardy 80 Gb

Autor: Chichotek (ml_at_rechnet.waw.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 08:15:14 MET DST

Flashi z premedytacja zapewne w pl.comp.pecet napisal(a):
> A wogole miales Caviara czy powtarzasz slowa gosci ktorzy maja kampy z WC i
> slysza szum tylko i wylacznie dysku twardego ?
Pracowalem na Caviarku i IMHO jest ciut glosniejszy od mojej Baski 4. Nie
musisz sie tak unosic, nie powiedzialem ze jest glosny, tylko wyrazilem
wlasna subiektywna opinie ze jak cisza; to moim zdaniem wlasnie Baska.
> Ja mam Caviarka z 8 MBcache i jakos go nie slysze... taka sama glosnosc maja
> BIV jak i 7200.7 ...
To gratuluje bardzo wyciszonej sztuki. A ty tez masz BIV lub te nowsze
Seagate'y ze twierdzisz ze maja taka sama glosnosc, czy jedynie powtarzasz
zdanie uzytkownikow zawiedzionych Seagate'm? :P

--
pozdrawiam, Chichotek
gg: 188553